Sista arbetsdagen!!!

Godmorgon alla mina goa vänner!!! Ja idag är det sista arbetsdagen för i år detta år har också gått lika fort som alla andra år, vad har man att se tillbaka till ja det har varit ett tufft år för mig men nu äntligen så har jag fått ordning på min kära mage hoppas bara det håller i sig.

Dagen då jag det blir som sagt var ut i kyla ett tag vi har ju ca 2km att gå ner till skolan och sen hem jag det blir en promenad på 4km men mina egna dagbarn är vanan att gå långt vi brukar ju gå till bibblan och det är ännu längre dit och jag tror nog att den andre grabben  klarar det också han är ju också van vid att gå som tur är för vagnen är ju full.


Imorgon bitti blir det äntligen en tur till gymmet härligt har inte varit där sen julafton man kan ju inte hinna med att åka iväg dit när man jobbar hela dagarna så det blir inte så ofta men sen  är jag ju ledig några dagar ska väl ta och söka upp en läkare för min armbåge har emellanåt fruktansvärda smärtor har varit hos naprapaten men det hjälpte för stunden  men sen är man där igen.

Nej nu så är det dax att klappa igen datorn för nu kommer mina kära dagbarn snart så ska väl inte sitta vid datorn när dom kommer. Ha en bra dag vi får höras kväll. Kram Susanne




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0