Onsdag!!!

Godmorgon alla mina vänner!!! Ja vad har hänt här sen sist jo jag skulle gå till naprapaten i Måndags. Jag kom iväg hann i mer än gå ca 30 min förän en bil kom upp på gång och cykelbannan jag tog ett skutt åt sidan och där kom en cykel som då körde omkull, personen i bilen satt och pratade i mobiltelefon när det var så halt ut men vad brydde sig han om det han kunde ha kört på många personer.

Allt gick ju bra så jag forstatte min vandring när jag kommit ytterligara 15-20 min så ska jag gå strax gå under en tunnel hinner inte fram till den tyvärr för jag bli påkörd av en cyklist och där låg jag på marken reste mig upp kände inget då men efter en stund kom värken på ena sidan och smärtor i nacken som tur var så var jag på väg till min naprapat så hon kunde dra min nacke till rätta.

Igår var jag på sjukhuset och det tog sin lilla tid var tvungen att vänta in lite blodprover, läkarn frågade hur jag hade mått  efter min remicade behandlig jag sa att jag mått bra förutom att jag mår så himla illa, det är ju en av biverkningarna tyvärr sa han men jag fick någraq tabletter som jag kunde ta mot illamåendet och sen skulle jag göra en ny remicade behandling redan nu på Torsdag så det bli att ta lite ledigt.

Vi har fått en himla massa snö inte alls kul men kommer ju inte framåt iallfall inte med min tvillingvagn men så är det med vinter.
Nej nu ska jag se om inte mitt dagbarn dyker upp snart han är redan sen. Ha en underbara dag. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: annica

Det har verkligen kommit riktigt mkt snö nu...

Hur känns det i ryggen å nacken nu då?

Kram

2009-12-16 @ 06:26:19
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Thalina

Det borde vara förbjudet att tala i telefon när man kör bil.Tur att det inte blev värre.Hoppas att allt är bra med dig . kram Thalina

2009-12-16 @ 18:09:20
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: marma

Det var värst vilket otäckt väder ni fick. Att inte kunna gå tryggt på gångbanan ens är dåligt tycker jag. I alla fall ska man ju vara fredad för bilar tycker man. Hoppas naprapaten lyckades så du inte fick några besvär efter olyckorna.



Kramar/marma

2009-12-17 @ 16:41:12
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: Sandra

Japp d ska vi verkligen ha..Aha, men du så bra å äntligen få d..Jaså då va d nog lite höjt medn inte såå mycket..Lustigt bara att ja fick betla så mycket då men beor väl på att ja skulle ha allt typ..men ses på tisdag då..Kram

2009-12-17 @ 22:02:04
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0