Lucia!!!

Hejsan!!!! Idag har vi lucia har varit uppe och sett på lucia på tvn och sen har det blivet lite skorpor gjorda och knäck sen är man igång med mintkyssar gjorde först en sats men misslyckades hoppas nu på bättre tur.

Igår blev min man klippt idag ska jag raka av Johans hår, efter det blir det lite mat. Vad dagarna går fort tycker jag har tur som är ledig imorgon också men då ska jag först till naprapaten och sen ner till stan handla lite och sen kontakta Sandra som sen ska med hem och baka lite saffranslängder.

Nej nu ska jag kolla mina mintkyssar ni får ha en brsa luciaoch en bra tredje advent. Kram Susanne




Kommentarer
Postat av: naddi

Det är ang. en kompis och jag, rätt komplicerat,

tack för att du bryr dig.

ha en bra dag

Puss!

2009-12-13 @ 15:34:39
URL: http://naaddi.blogg.se/
Postat av: annica

Snarare roligt att vi fick komma=)

Glömde ju dock massagestolen..hade tänkt mig en kvart i den..men men, får ta det en annan gång..

Hoppas ni får en bra kväll.

Kram

2009-12-13 @ 19:18:06
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej!

Tack, det är okej. Är jättetrött. har varit upp till Malung för det var boupptäckning efter min mormor som dog i höstas. Åkte upp på söndagen och kom hem igårkväll. lång resa på kort tid och spänningen gör att jag nu är supertrött.

Ojoj, nej så ska du ju inte behöva ha det. Nej, har har aldrig mått illa av Remicade. Har inte känt av någon biverkning alls. Blir bara pigg av den. Ibland har jag fått huvudvärk samma dag men inget annars.

Hoppas doktorn kan hjälpa dig så du kan fortsätta ta den om den nu gör skillnad för din mage. det finns väl medicin som kan hjälpa mot illamående.

Håller tummarna för dig.

Kramar i massor.

2009-12-15 @ 12:30:28
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: marma

Hoppar in och hälsar på.

Vad flitig du är trots att du inte är riktigt frisk. Stressa inte ihjäl dig utan att du har krafter kvar att njuta av julhelgen när den kommer!



Kramar/marma

2009-12-15 @ 12:31:00
URL: http://marmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0