Kort dag!!!!

Godmorgon!!! idag så jobbar jag bara några timmar det vill säga 4timmar det är skönt för Tisdagarna är så mycket barn så det är skönt att ha en kort dag då.

Nu på morgonen så har jag hängt upp alla julgardiner som skulle uppe det känns skönt att man har det klart nu ska jag ta och stryka lite juldukar  så dom också kommer på sen får julen komma när den vill, julklapparna är ju också nästan färdiga härligt säger jag.

I går kväll så var jag på p-möte vi hade lite avslutning ihop men en annan grupp dagmammor en tjej i den gruppen var bara 25år och var dagmamma men vi fick en förklaring över detta hennes mamma var dagmamma och dom jobbade i mammans hem ihop med en annan dagmamma så dom var 3 st som var hemma hos en de hade 14barn tillsammans. Lät mysigt som dom hade det fanns hästar, minigrisar, får och katter att ta hand om och detta fick barnen vara med och hjälpa till med om dom ville låter inte det mysigt?

Nej nu ska jag ta och titta på några program min man spelade in till mig i går kväll, för halv åtta hos mig är ju ikväll också och sen ska jag iväg till jobbet. Ha en jätte skön dag. Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh gud ja va d lät mysigt, å bra för barnen med tror ja att få va med alla djuren..

Å så har du äntligen haft tid och ork till att få upp gardinerna, blev d bra då..?Kramar

2009-12-08 @ 07:57:32
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: annsan_s

Godkväll! Inte allt för tidigt vill jag gå opp heller, dan blir så lång. De var väl skönt med en kort dag. Kram

2009-12-08 @ 22:41:43
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: tess

Ja det är tufft ibland. Jag tycker det är väldigt tufft så det är en kamp... men vi kämpar för vi måste ju som sagt. //tess

2009-12-09 @ 13:48:35
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Mmmm, det lät jättemysigt med djuren, det tycker nog barnen är roligt och det är säkert nyttigt också.

Hur har du det med magen? Hade det blivit sämre igen?

Så fint det låter med julgardinerna.

Skönt att du nästan har fixat alla julklappar. Det har inte jag gjort... Ute i sista sekunden som vanligt. ;)

Kramar och sov gott inatt.

2009-12-09 @ 21:59:44
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0