Annandagen!!!!

Godkväll!!! Har inte hänt så mycket på fronten idag har vi mest tagit det lungt, syrran på besök kul för det är inte ofta dom tittar in här.

Satte sen upp vår julklapp som vi fick av barnen och deras pojkvänner, visar bild sen.

Idag så har min man och jag varit tillsammans i 28 år tänk vad åren rullar på.

Vad mycket snö det har kommit här i Linköping det började snöa igår och framåt sen eftermiddagen slutade det snöa hopplöst att ta promenade man kommer knappt fram.

Nej ska väl ta och försöka äta lite är hungrig och sen blir det nog lite tv som alla andra kvällar är ju en del pogram på tvn idag iallfall som jag tittar på.

Ha en fortsatt bra kväll. Kram på er.



Här kommer en bild av våran julklapp ljushållarna på vägen kan även ha värmeljus i dom.

Kommentarer
Postat av: annica

Blev ju fint=)

Grattis till er då=)

Kram

2009-12-26 @ 19:47:02
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Ulla

Grattis i efterskott till er! På nyårsafton har mannen och jag varit gifta i 20 år. Det ska firas ordentligt med god mat på restaurang och sen en skön säng på en av stadens hotell

2009-12-27 @ 19:39:15
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0