Onsdag!!!!

Ja då har vi Onsdag redan snart slut på semestern. Igår var vi i Norrköping och Söderköping det blev en kort dagstur. Först var vi och skulle titta på en massagestol ovad skönt det var att sitta i dom och vi köpte faktiskt en  som kommer hem på Tisdag,



Där har ni min massagestol ser inte så dum ut eller vad säger ni?

Sen blev det Norköping en sväng var på lagerhaus där det blev en pajform och en brödkavel.



Kaktusarna i Norrköping är fina.

Ja turen fortsatte sedan till Söderköping där det blev lite glass ja om man kan säga lite för dom var jätte stora.



Mikaels glass den rök det om.





Annicas glass hon fick en medalj som Johan skulle få.



Ja och det här var min glass den var det en munk i oj vad mätt jag blev.
Nej nu så ska vi in till stan en stund och sen ska vi träna om det går med min onda fot. Efter träningen så är vi bjuda på mat hos Annica och Johan. Ha en bra dag Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å en gång till fick man se dom goa glassarna, mums, man blir så sugen på en. Måste se till att Anders och jag oxå kommer dit snart..

Ska bli skönt å testa massgestolen sen me ;)

Va tyckte ni om bio föresten? Kramar

2009-08-12 @ 15:11:22
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: annica

Det låter som det är bäst du går till läkarn med din fot..låter ju inte alls bra det där..

Tack själva för att ni ville komma=)

Kram

2009-08-12 @ 20:39:18
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: ejmis

Läckert med kaktus-rabatter...och vilka glassar!!

Hela måltider ;)

2009-08-13 @ 03:29:06
Postat av: tess

Men guuud va mycket bilder på massa gott... glass och kakor och tårtor och här en massagestol. de vore nå de. Är de sköna? //Tess

2009-08-13 @ 14:32:23
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0