LÖRDAG!!!

Godmorgon!!!! Nej det blev inget bloggande igår. Jag var på sjukhuset på förmiddagen och efter det åkte vi en sväng till Sandra och Anders där bakning pågick. Tog oss sen till Friskis det skulle bli skönt att träna men jag kunde inte träna så länge det blev ungefär 1½timme sen klarade jag inte mer magen började värka så fruktansvärt så kunde knappt gå rakt, värken satt i hela dagen och kvällen nu på morgonen är bara den vanliga värken igång och det känns ju skönt. Ja det har inte hänt så mycket dom här dagarna, idag ska vi på lite fest hos Sandra och Anders dom fyller ju tätt in på varandra så vi firar dom samtidigt så idag får dom många gäster vi skulle bli 12st . Imorgon så bär det av till Falköping men kommer hem på Måndag igen. Nu ska jag lägga ut en bild på mitt nya linne som tydligen aldrig annars blir gjort.



Linnet som jag köpt.



Det här är våran kvällsmat lufttorkat skinka och sen lite bröd till så det blev fler bröd skivor än  den som finns på bild.



Ett jätte gott vin till blev det, vi köpte det när vi var i Tyskland.
Ja nu har jag inte mer att skriva om men ni får ha en bra dag. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: annica

God morgon!

Linnet va jätte fint=)

Vad skönt att den värsta smärtan gått över iaf.

Aså, det var ingen skräckfilm eller så..Men Johan hade köpt 2 ganska råa filmer eller vad man ska säga, de går under drama, men vet i fasen om jag skulle vilja sätta dom där, är 15 års gräns på dom men borde vara 25 års gräns..

De handlar om sanningen men sanningen kan vara grymt hård ibland.

Kram

2009-08-01 @ 07:40:44
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

Tar och gör det imorgon sen.

Hoppas att ni får det bra imorrn nu.

Kram

2009-08-01 @ 23:33:13
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: marma

Sött sommarlinne!

Vill bara säga hej och hoppas din mage mår skapligt!

Kramar/marma

2009-08-03 @ 16:11:22
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: my

Illa med magen, tycker synd om dig...

Och jättesnyggt linne, rätta färgen!

2009-08-03 @ 20:15:48
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0