Godkväll!!!

Ja då har det redan blivet lördag kväll vad fort en dag går! Igår blev det inte så mycket gjort eftersom jag låg i migrän idag har jag varit lite ljuskänlsig vet inte varför så här brukar jag inte bli efter migränanfallen fast jag hade det väldigt kraftigt igår och det brukar jag inte heller ha. Idag så började dagen med att vi var tvugna att rensa filtret i pannan och det gick ju bra sen ville Mikael sänka ventilationen så det var att ta fram bruksanvisningen och innan vi hittade var det skulle ändras någonstans tog det sin tid men tillslut så fann vi var och bnu äfr det gjort. Efter det skulle vi ta svängen förbi tippen innan vi åkte till gymmet vi skulle hämta upp Annica på vägen men vi vart lite tidiga så vi gick upp dit en sväng, så kom vi iväg och då ringde Sandra och frågade om vi inte skulle träna men vi hade fattat att gymmet öppnade 9:30 men Sandra sa att det var 9 nästa vecka var det 9:30 så när vi kom dit var det iallfall öppet. Mikael var lite förkyld så han orkade inte träna så länge så vi var där drygt en timme som tur var så var det ganska lumgt så man han ju med det mesta ändå. Då var det dax att ta mataffären för jag hade ingen mjöl och Mikael hade inte heller någon mjölk, ja vi har olika mjölk jag har laktosfri sen hittade vi lite annat som var billigt. Vi köpte lite blommor åkte upp till kyrkogården har inte varit där på ett tag. Dax att åka hem laga lite mat det blev kycklinggryta och pasta ja då blev magen glad äntligen lite mat. Annica tog ett lite stund i massagestolen och somnade jag tog sängen en stund huvudvärk på gång nej det vill jag inte ha tog ett par tabletter och la mej en stund Mikael tog och tittade på formel1. Ja sen var det dax för en promenad i solen härligt blev 1 timmes promenan det var skönt. Nu så var det dax att gå hem och sätta på kaffet hade lovat Johan lite fika när han sluta, fika blev det och nu har dom åkt hem och vad ska då vi göra nu jo det blir tv och sen tilldet blir nog lite nötter och cider. Ja det var dden dagen ni får ha en fortsatt bra kväll det ska jag ha. Kram och godnatt önskar jag er. Susanne

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj här hade d kommit en oppdatering minsan! Dock har jag inte läst den än men ändå ;)

Jag skickade ett sms till farmor, orkade inte ringa..Kramar

2009-08-23 @ 08:48:08
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: tesstess

Hej gumman. Hoppas du har en fin söndag... Om du har lusst får du gärna gå in och ge mig en röst i veckans blogg... //Tess

2009-08-23 @ 14:25:06
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och när jag skriver detta så är det redan söndagkväll. Helgen bara springer förbi ju...



25-årsfesten var rolig. Är helt trött idag haha.

2009-08-23 @ 20:02:11
Postat av: Carolina

Ja, inägget var från mig om 25-årsfesten om mitt namn inte kom med :)

2009-08-23 @ 20:02:36
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Hoppas du mår lite bättre nu då :-)

Ha en fortsatt fin kväll!

2009-08-23 @ 21:28:03
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: My

Ha en bra start på veckan, kram

2009-08-24 @ 09:00:50
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0