Äntligen!!!

Godkväll!!! Kära vänner ja det har varit en tuff dag idag först tandläkarn i 1½ timme ja det var inte så roligt hos tandläkarn fick bedövning och det brukar jag aldrig ta men han sa att det behövdes och usch vad lustig man vart i munen och just nu har jag jätte ont i tanden det riktigt språnger upp i huvudet men det går nog över tills imorgon hoppas jag,  sen till ett stökigt jobb, barnen var överallt  det var mycket smått och sen alla dessa 15 timmars var ju där och inte passade dom tiden inte. Ja sen skulle vi försöka fixa lite schema eftersom vi inte får ha kvällstid och det är ju inte så lätt när man har så mycket smått omkring sig, men vi fick ge oss ta och fixa till det när småttingarna sov då var det lite lugnare och då hade 15 timmars gått hem, det var inte lätt att lägga schema som vi trodde hade räknat med att vara hemma på Tisdagar men riktigt så blev det inte för jag var tvungen att ta ut 7 lediga dagar på 6 veckor och sen var det en till utav mina kollegor som också hade några dagar att ta ut pust. Ja idag fick man jobba till 18 men det gick bra var ute med barnen tills dagis stängde kl 7 sen gick vi in och åt lite glass och ritade sen var den dagen över. Inte har vi haft något regn idag skönt att det kunde vara borta för det är så jobbigt att vara inomhus.  Imorgon börjar jag kl 6:45 och slutar 17:45 det ska nog gå bra men jag kommer nog vara trött för ska ha alla mina 7 dagbarn imorgon men det ska samtidigt blir roligt att få ha dom själv, det ena barnet pratar inte svenska så vi har lite svårt att förstå varndra men hoppas han hittar tillbaka till svenskan snart. Imorgon får jag hem min massagestol gissa om jag hamnar där när jag slutat jobbet och där kommer jag nog somna. Nej dax att göra lite nytta ska dra fram min kära damsugare. Ni får ha en bra kväll och så hörs vi imorgon. GOD NATT!!!!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja, det låter som en tuff dag. Inte alls kul med tandläkarbesök. Hoppas du inte har ont imorgon.

Här öser regnet ner nu och det blåser. Höst...

Sov gott inatt.

Kram

2009-08-17 @ 20:42:23
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0