Godkväll!!!!

Ja då har man jobbat idag det har gått bra, nägra tårar har det kommit. Hade idag inskolning på en 1-åring det gick riktigt bra men det är kanske inte är så lustig syrran går ju hos mig innan. Imorgon ska vi gå iväg den vanliga lekparken hoppas vi får fint väder, på eftermiddagen så är det dax för inskolning. Får  se men i nästa vecka så blir det nog boupptäckning det kommer att vara jätte jobbigt att komma in i lägenheten igen. sen måste man in dit igen för att tömma lägenheten många känslor rivs ju upp hela tiden sen blir det begravningen så man kommer nog inte må så bra på ett tag. Nej nu dax att bäda ner sig ska upp tidigt i morgon måste städa av lite innan jag börjar orkade inte städa idag jag slutade inte förän 18 idag och då är man rätt trött efter en arbetsdag. Men vi får höras imorgon . Ha en skön natt. Kram Susanne




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Usch, det är jobbigt, mycket känslor och tankar.

Hoppas ni får en fin dag imorgon iaf.

Stora varma kramar till dig.

2009-04-28 @ 21:35:25
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: *tingeling*

Har man det är det en aning svårt. Jag har också allergi, men jag har haft turen att klara mig när det gäller hund, vissa katter klarar jag inte, och kaninen då går det mycket illa..

2009-04-28 @ 22:12:15
URL: http://www.metrobloggen.se/hyttabytt
Postat av: annsan_s

Godkväll!! Alltid kul med uppmuntran. Tack

desamma..Kram

2009-04-28 @ 22:29:19
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Usch då, jobbigt med bouppteckning. Har jag förstått rätt att du är dagmamma men inte hemma hos dig?

2009-04-28 @ 22:47:02
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Sarah

Så tungt för er, men hoppas det går bra allting...Snygga träningskläder iaf, fick man lust att träna lite igen ;)

Ha en fin onsdag!!

Kramar!!

2009-04-28 @ 23:14:35
URL: http://sarahserenad.wordpress.com
Postat av: ida

Godmorgon.

Hoppas allt är bra trots allt.

Jesper hamnade på US igen igår em. Läkaren från VC ifrågasatte personalen på barn. Han tyckte det va konstigt att inget gjordes för Jesper så han skickade upp oss igen. Ny röntgen på lungorna som visade bra. dock fortfarande lite fula efter lunginflammationen men inget att oroa sig för. alla prover var bra. DOCK så har de äntligen konstaterat att han har astma och ev allergi mot pollen. läkaren vi haft varje gång vi varit uppe har bara sagt att det är förkylningsastma och att små barn INTE KAN få riktig astma. vilket är fel!!!!!! Små barn KAN få astma och pollenallergi vilket är ovanligt MEN det förekommer.

så nu blir det till att hitta rätt mediciner på ett sätt som fungerar att ge honom. vår inhalator vi har vägrar Jesper acceptera, läkaren vi hade som hade fel säger att det är det enda som finns och man MÅSTE tvinga barnet att ta det vilket är FEL. det FINNS en annan inhalator och man kan INTE tvinga ett barn. jag är lite smått arg just nu. jävla läkare. Ursäkta språket. det är inte första gången han har fel. Det var han som skickade hem oss från us när Jesper var jättesjuk, men förklaringen han mår bra, pencilin några dagar, 3 dagar senare ringer Us och säger att läkaren granskat röntgenbilderna igen och hittat en pytteliten lunginflammation. Va ju den dagen han blev sämre och vi åkte in igen. och fick konstaterad Dubbel lunginflammation. litar inte ett dugg på den läkaren längre. han har orsakat så mkt lidande framförallt för Jesper men även för oss. kommer han upp till Jesper idag så tänker inte jag låta honom undersöka honom iaf. ALDRIG att han rör min Jesper igen

Ursäkta, detta blev långt. är bara så arg och ledsen. Jag har kännt på mig att ngt är fel och får bara höra Nej, han är frisk. men det har han ju inte varit. hur mkt ska man som förälder behöva göra när det gäller att få vård till sitt eget barn????

Kramar

2009-04-29 @ 06:33:38
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0