Godkväll!!!

Ja nu som först har min arbetsdag slutat, mötet drog ut på tiden det var lite jobbigt för trött är jag. Näsblod fick jag en gång till idag lite jobbigt men har ju haft huvudvärk idag med hoppas natten blir lugn. vad har hänt annars idag, jo först på morgonen var vi i lekparken, kom hem 11:30 satte igång med maten kycklinggryta och ris så idag lurade jag ett av barnen som inte äter grönsaker jag mixa i både paprika och purjolök han tog faktiskt 2 port. Efter maten gick det hem 4 barn så det blev väldigt tyst 2 stycken kvar och en av dom sov så ena som var vaken fick faktiskt se på film blev bamse i trollskogen. Så vart det ytterligare en sväng till lekparken, men fick gå hem efter ett tag dom frös inte klokt att man ska behöva frysa så här år, hoppas det blir varmare imorgon för då ska man ut redan kl 8 på morgonen, tar ju lite tid att gå för mina 2-åringar men jag tycker dom är duktiga för imorgon blir det nog ca 4km för dom att gå. Nu ska jag se på tvn den danska serien Sommer börjar nu kl 21.Kram Susanne



Men den här bilden önskar jag er en god natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0