Godkväll!!!

Ja då har man äntligen hamnat här, dagen har bara rustat iväg. Först blev det träning 6:45 och vi tränade ungefär i 2 timmar jätte skönt för man har inte tränat på en vecka. Sen gick vi in till stan för att besöka svärfar han var inte så pigg idag väldigt förvirrad var han, undrade när han skulle åka hem och var är jag nu nåpgonstans frågade han jobbig när han är så förvirrad att han inte vet var han bor. Sen var jag tvungen att handla lite schampo har nästa inget kvar och då blir det panik.



Det här schampot  fick det bli den här gången.
Vi väntade in Sandra hon var på gymmet  vill följa med till Jönköping till farmor, så vi gick in på ica och köpte så himla revbensspjäll honungsmarinerade dom var så super goda. Efter vi hade ätit blev det att åka iväg till Jönköping, har aldrig varit på sjukhuset där men vi hittade bra iallfall. När vi kom in blev hon väldigt glad men hon fick ju inte resa sig upp utan det var planläge som gällde men imorgon så skulle hon få gå upp och gå eller rättare sagt komma upp och stå upp till en början, men hon får inte sitta på 6 veckor det blir nog jobbigt. När hon ska hem så får hon beställa en speciell bil så hon kan ligga i, jobbigt tid kommer nog hon att ha med allt måste gå och blir det bättre är det värt besvären. Ja min propp i handen tycker jag den ser bättre ut men när jag sprang på springbandet så fick jag smärtor i bröstet så jag fick avbryta. Ja nu vet ni lite vad som hänt uder min lediga dag. Ja hoppas ni haft en bra dag. Kram till er alla.

Kommentarer
Postat av: annica

Tycker du borde söka för den där proppen eller vad det nu är. Vill ju inte att det ska hända dig ngt.

Kram

2009-04-21 @ 19:38:32
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: soffie

men guu du måste kolla upp detta för det låter inget bra alls,

må så gott å sköt om dej

2009-04-21 @ 22:20:11
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Sarah

Men fy vad läskigt...ja bäst att avbryta om man känner i bröstet...hoppas du får en trevlig onsdag!!

/Sarah

2009-04-21 @ 23:13:28
URL: http://sarahserenad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0